Tarinoita työpaikoilta
Luetuimmat tarinat
Suodata tarinoita:

If: Nollatoleranssi on ainoa vaihtoehto
Vakuutusyhtiö Ifissä oli nollatoleranssi aiemminkin, mutta seksuaalisen häirinnän noustua #metoo-kampanjan myötä vuonna 2017 laajaan, toimialarajat ylittävään keskusteluun, päätettiin asiaan tarttua vielä hanakammin. Näin haluttiin vahvistaa koko henkilöstön yhteistä käsitystä siitä, ettei häirintää suvaita missään muodossa.
Lue lisää
Tupahoiva: Luottamus on suuri voimavara
Naisen kädet sujahtavat kehon ympäri. Parilla hellän huomaavaisella liikkeellä hän avustaa iäkkään miehen sängystä sylinsä kautta pyörätuoliin. Antti ei enää kävele itse, mutta se ei tarkoita, että hän makaisi päivät pitkät sängyssään. On iltapäiväkahvin aika ja Antti nauttii sen samalla tavalla kuin muutkin Tupahoivan keittiössä yhteisen pöydän ääressä. Tämä kysyy luottamusta, ajattelen.
Lue lisää
Kehitysvammaisten Palvelusäätiö ja KVPS Tukena Oy: Inhimillisiä kohtaamisia johdetaan läheltä
Parhaat palvelut ja erinomaiset asiakaskokemukset on asiakaslupaus, jota tehdään todeksi Kehitysvammaisten Palvelusäätiön ja KVPS Tukena Oy:n arjessa kahdenkeskisessä, inhimillisessä vuorovaikutuksessa. Palvelusäätiö ja Tukena, jotka yhdessä muodostavat KVPS-konsernin, tuottavat ja kehittävät toimintaa ja palveluja sekä tarjoavat asuntoja vuosittain lähes 4000 kehitysvammaiselle tai erityistä tukea tarvitsevalle ihmiselle ja heidän perheilleen lähes 600 työntekijän voimin. Käytännön työssä se tarkoittaa kymmeniä tuhansia kohtaamisia päivittäin.
Lue lisää
Fiskars: Arjen ainutkertaisuus asiakaskokemuksen ytimessä
Kun yrityksen visiona on vaikuttaa positiivisella ja kestävällä tavalla ihmisten elämään, ei oikein ole muuta vaihtoehtoa kuin nähdä kuluttajakeskeisyys kaiken lähtökohtana. Näin kansainvälisessä Fiskars-konsernissa ajatellaankin, olipa kyse innovoinnista, markkinoinnista tai tuotevalikoimasta.
Lue lisää
Turva: Vakuutusalan tiennäyttäjä kuuntelee asiakkaitaan
Tervetuloa turvaan, kuuluu iloinen tervehdys, kun saavun Turvan pääkonttorille kuulemaan yhtiön ajatuksia asiakaskokemuksen johtamisesta. Hymyyn on tunnetusti helppo vastata hymyllä, mutta myös toivotuksen monimerkityksellisyys saa suupielet hakeutumaan ylöspäin.
Lue lisää
Stara: Stadista huolehtiminen kysyy osaamista
Stara on Helsingin kaupungin liikelaitos, joka vastaa kaupungin rakentamisesta, ympäristönhoidosta ja logistiikasta. Staran Rakennustekniikan osasto on erikoistunut kaupungin omistamien kiinteistöjen vaativiin peruskorjauksiin. Osastolla on vahva koulutushistoria ja erityisesti korjausrakennuksen työyksikössä on kehitetty tapoja osaamisen siirtämiseen ammattilaiselta toiselle.
Lue lisää