Tarinoita työpaikoilta

Suodata tarinoita:

luottamus työhyvinvointi työilmapiiri yhteisöllisyys kehittäminen osallistaminen koulutus ja osaaminen kokeilu työturvallisuus joustavuus Liideri verkostot digitalisaatio monitoimitila johtaminen viestintä ketterä kehitys lean yrittäjyys tuottavuus työkyky ja työterveys ikäjohtaminen innovointi ja kehittäminen arvotyö monikulttuurisuus palkitseminen tuloksellisuus etätyö kasvu

If: Nollatoleranssi on ainoa vaihtoehto

Vakuutusyhtiö Ifissä oli nollatoleranssi aiemminkin, mutta seksuaalisen häirinnän noustua #metoo-kampanjan myötä vuonna 2017 laajaan, toimialarajat ylittävään keskusteluun, päätettiin asiaan tarttua vielä hanakammin. Näin haluttiin vahvistaa koko henkilöstön yhteistä käsitystä siitä, ettei häirintää suvaita missään muodossa.

Lue lisää

Tupahoiva: Luottamus on suuri voimavara

Naisen kädet sujahtavat kehon ympäri. Parilla hellän huomaavaisella liikkeellä hän avustaa iäkkään miehen sängystä sylinsä kautta pyörätuoliin. Antti ei enää kävele itse, mutta se ei tarkoita, että hän makaisi päivät pitkät sängyssään. On iltapäiväkahvin aika ja Antti nauttii sen samalla tavalla kuin muutkin Tupahoivan keittiössä yhteisen pöydän ääressä. Tämä kysyy luottamusta, ajattelen.

Lue lisää

Kehitysvammaisten Palvelusäätiö ja KVPS Tukena Oy: Inhimillisiä kohtaamisia johdetaan läheltä

Parhaat palvelut ja erinomaiset asiakaskokemukset on asiakaslupaus, jota tehdään todeksi Kehitysvammaisten Palvelusäätiön ja KVPS Tukena Oy:n arjessa kahdenkeskisessä, inhimillisessä vuorovaikutuksessa. Palvelusäätiö ja Tukena, jotka yhdessä muodostavat KVPS-konsernin, tuottavat ja kehittävät toimintaa ja palveluja sekä tarjoavat asuntoja vuosittain lähes 4000 kehitysvammaiselle tai erityistä tukea tarvitsevalle ihmiselle ja heidän perheilleen lähes 600 työntekijän voimin. Käytännön työssä se tarkoittaa kymmeniä tuhansia kohtaamisia päivittäin.

Lue lisää

Fiskars: Arjen ainutkertaisuus asiakaskokemuksen ytimessä

Kun yrityksen visiona on vaikuttaa positiivisella ja kestävällä tavalla ihmisten elämään, ei oikein ole muuta vaihtoehtoa kuin nähdä kuluttajakeskeisyys kaiken lähtökohtana. Näin kansainvälisessä Fiskars-konsernissa ajatellaankin, olipa kyse innovoinnista, markkinoinnista tai tuotevalikoimasta.

Lue lisää

Turva: Vakuutusalan tiennäyttäjä kuuntelee asiakkaitaan

Tervetuloa turvaan, kuuluu iloinen tervehdys, kun saavun Turvan pääkonttorille kuulemaan yhtiön ajatuksia asiakaskokemuksen johtamisesta. Hymyyn on tunnetusti helppo vastata hymyllä, mutta myös toivotuksen monimerkityksellisyys saa suupielet hakeutumaan ylöspäin.

Lue lisää

Stara: Stadista huolehtiminen kysyy osaamista

Stara on Helsingin kaupungin liikelaitos, joka vastaa kaupungin rakentamisesta, ympäristönhoidosta ja logistiikasta. Staran Rakennustekniikan osasto on erikoistunut kaupungin omistamien kiinteistöjen vaativiin peruskorjauksiin. Osastolla on vahva koulutushistoria ja erityisesti korjausrakennuksen työyksikössä on kehitetty tapoja osaamisen siirtämiseen ammattilaiselta toiselle.

Lue lisää
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15